Politica de livrare si retur

Societatea Banat Hort Plant SRL este autorizata pentru comercializarea materialului saditor pomicol de Inspectoratul Teritorial pentru calitatea Semintelor si Materialului Saditor (ITCSMS ) Timiș.

1.Comanda minima posibila este de 120 lei + taxe de transport.

2.La arbustii fructiferi cu radacina libera (zmeur, coacaz, mur) comanda minima va fi legatura care contine 10 plante sau 25 plante in functie de cum este ambalata dar valoric ramane acelasi prag de 120 lei/comanda. La stolonii de capsuni comanda minima va fi cantitatea de 80 plante dar nu mai putin de 40 plante/soi.

3.Pretul fiecarui produs este afisat pe site. Pretul este negociabil si depinde de cantitatea achizitionata, specie, soi si disponibilitatea produsului.

4.Livrarea materialului saditor se va realiza dupa trecerea gerurilor, la inceputul primaverii, incepand cu 20 februarie daca conditiile meteorologice sunt propice. Livrarea de toamna va fi dupa data de 20 octombrie pentru materialul saditor care trebuie sa intre in repaus vegetativ si care este stratificat iar pentru materialul saditor la ghivece data inceperii livrarii poate fi inceputul  lunii octombrie si va fi afisata pe site.

5.Livrarea comenzilor se va efectua prin curier doar pe teritoriul Romaniei, la adresele mentionate in comanda. Livrarea va fi realizata cu firmele de curierat cu care societatea are incheiat un contract de prestari servicii (Fan Courier Expres SRL sau DPD- Dynamic Parcel Distribution SRL).

6.Costurile de livrare sunt suportate de client. Timpul de livrare estimat este de 24-48 ore de la expedierea coletului. Costul de livrare va fi afisat la momentul plasarii comenzii si este suportat integral de client.

7.Returul produselor se va accepta in urmatoarele conditii :

7.1.Deteriorarea produselor si integritatii coletului ca urmare a transportului trebuie sesizata imediat (dar nu mai mult de 12 ore de la receptie si constatare) prin scrierea unei reclamatii catre societate;

7.2.Taxele de transport vor fi suportate de client;

7.3.In cazul in care produsele comandate nu corespunsd asteptarilor dvs aveti posibilitatea ca in termen de:

  1. a) 3 zile calendaristice de la receptia comenzii sa returnati doar produsele (arbustii fructiferi) care sunt ambalate in ghivece cu pamant si sa suportati costurile de livrare atat turul cat si returul produselor. Rambursarea sumei platite pentru comanda care se returneaza se va face intr-un cont bancar specificat de client in termen de 30 zile sau daca se doreste achizitionarea de produse intr-o comanda noua, suma poate fi compensata. De asemenea oferim posibilitatea inlocuirii produselor cu alte produse, in limita stocului disponibil.
  2. b) 3 zile calendaristice de la receptia comenzii de stoloni capsuni (plante frigo cu radacina libera sau plante proaspete cu radacina libera) doar daca exista o analiza la un laborator acreditat inainte de plantare. Clientul, pe cheltuiala lui, poate sa solicite, de la un laborator acreditat, analiza plantei expediate. Daca rezultatul acestei analize este pozitiv, depistandu-se virusi – plantele se pot returna. Plantele returnate vor fi insotite de dovada platii si o copie a buletinului de analiza cu rezultatul pozitiv. Se verifica documentele si plantele si in 30 zile se va rambursa suma achitata. Costurile de retur intra in sarcina Cumparatorului. 
  3. c) 30 zile calendaristice de la receptia comenzii pentru celelalte produse care nu fac parte din categoria plantelor vii ( folie mulcire, folie agrotextila, banda picurare, materiale irigatii si alte inputuri pentru agricultura).

8.In cazul in care doriti anularea unei comenzi inainte de livrare, va trebui sa ne contactati telefonic sau prin email pentru a analiza daca comanda a fost procesata si predata curierului pentru livrare. In cazul in care comanda nu a fost procesata, solicitarea de anulare a comenzii va fi acceptatata. In cazul in care comanda deja a fost deja livrata, nu mai putem anula comanda si in acest caz clientul va suporta costurile de transport (turul + returul) conform  conditiilor de retur de la punctul 7.3. si punctul 7 din Termeni si conditii.

  1. Comenzile efectuate de acelasi client si care solicita in mod repetat returul sau refuza comanda chiar inainte de a o receptiona, vor fi considerate abuz si vom proceda la refuzarea si anularea comenzilor catre astfel de client.

 

 

 

 

 

 

Comentariile sunt închise.