1.DEFINITII SI TERMENI
Pepinierabanat.ro este denumirea comerciala a societatii Banat Hort Plant SRL.
Banat Hort Plant SRL este societatea care administreaza domeniul www.pepinierabanat.ro (numit in continuare “Site”). SC Banat Hort Plant SRL denumita in continuare Societate, este o societate comerciala organizata in baza legii romane, cu sediul social in mun. Lugoj, strada Poalele Viilor, nr. 10C, judetul Timis, CUI: RO 38208492; J35/3718/2017 Cont bancar: RO12BTRLRONCRT04122960001 deschis la Banca Transilvania Lugoj.
SC Banat Hort Plant SRL isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestui website, precum si Termenii si conditiile de utilizare, preturile si specificatiile produselor, fara nici un fel de notificare prealabila. Pentru motivul acesta, adresam rugamintea sa vizitati periodic aceasta sectiune pentru a verifica termenii si conditiile pe care ati agreat sa le respectati.
In cuprinsul prezentului document, urmatorii termeni folositi cu majuscule vor avea, daca din context nu rezulta altfel, intelesurile specificate mai jos:
CONTINUT are urmatoarea definitie:
- toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
- orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre Societate Utilizatorului sau Clientului, conform informatiilor de contact, specificate sau nu de catre acesta (email,sms,telefon);
- informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre Societate intr-o anumita perioada;
- informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Societatea are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
- date referitoare la Societate, sau alte date ale acesteia.
PRODUSE/SERVICII– orice bun sau serviciu mentionat in Comanda, care urmeaza a fi furnizat de catre Societate, Clientului ca urmare a incheierii CONTRACTULUI.
UTILIZATOR: reprezinta persoana fizica sau juridica care are sau obtine acces la CONTINUT-ul Site-ului, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Societate (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Societate si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont cu acceptarea clauzelor specifice din sectiunea Termeni si Conditii.
CLIENT: persoana fizica sau juridica sau orice entitate juridica care are acces la CONTINUT pus la dispozitie de www.pepinierabanat.ro , isi creeaza un Cont pe Site si efectueaza o Comanda.
COMANDA: este un document electronic, generat ca urmare a accesarii Site-ului de catre un Client, prin care Clientul transmite Societatii intentia sa de a achizitiona Produse si Servicii de pe Site. Rezervarea unui Produs accesand Site-ul nu reprezinta o Comanda.
CONTRACT: reprezinta o Comanda confirmata de catre Societate, prin care Societatea este de acord sa livreze Clientului Produse/Servicii, iar Clientul este de acord sa efectueze plata acestora.
TRANZACTIE – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Produs si/sau Serviciu de catre Societate Clientului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Societate, indiferent de modalitatea de livrare.
NEWSLETTER – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic (e-mail, SMS), asupra produselor si/sau promotiilor desfasurate de catre Societate intr-o anumita perioada de timp fara niciun angajament din partea Societatii.
CONT: Modalitatea prin care Utilizatorul devine membru si poate efectua Comanda. Acesta devine operabil prin alegerea unei adrese de email si parola la inregistrare si va contine informatii despre Client si istoricul acestuia (comenzi, facturi proforme,adrese de facturare si livrare)
Utilizatorii/Clientii acestui Site sunt rugati sa citeasca cu atentie termenii si conditiile.
2. POLITICA DE VANZARE ONLINE
Toate informatiile folosite pentru descrierea Produselor disponibile pe Site (imagini statice/dinamice/prezentari multimedia/etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Societatii, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Promotiile/ofertele prezente pe Site sunt valabile intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
Accesul in vederea efectuarii unei Comenzi este permis oricarui Client/Utilizator.
Pentru motive justificate Societatea isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Utilizatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Utilizatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Societatea. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Utilizatorul se poate adresa departamentului de vanzari, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor de restrictie sus mentionate.
Prin lansarea unei Comenzi pe Site, Clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic si/sau e-mail) prin care Societatea isi deruleaza operatiunile comerciale pe Site.
Societatea nu considera in nici un moment o Comanda neconfirmata de catre Societate ca avand valoarea unui CONTRACT.
Notificarea primita de catre Client, imediat dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta confirmarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
Pentru motive justificate, Societatea isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Produse din Comanda. In cazul modificarii cantitatii de Produse/Servicii din Comanda, vom anunta Clientul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Societatii la efectuarea Comenzii si vom returna suma achitata.
Contractul se considera incheiat intre Societate si Client in momentul primirii de catre Client de la Societate a confirmarii.
Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Societate pe Site vor sta la baza Contractului astfel incheiat.
Termenii si conditiile de utilizare pot fi modificate oricand prin actualizarea prezentului Site, aceste modificari devenind obligatorii si cu efect imediat pentru toti Utilizatorii/Clientii.
3.EFECTUAREA COMENZII
1.Alegeți produsele/serviciile dorite din meniul afișat pe stânga
2.Adăugați produsele dorite în coșul de cumpărături prin selectarea butonului:cumpără. Puteți adăuga în coș mai multe produse diferite.
3.Verificați conținutul coșului de cumpărături
4.Dacă doriți continuarea cumpărăturilor, selectați butonul:continuă cumpărăturile.
5.Dacă doriți finalizarea cumpărăturilor, selectați butonul:următorul pas.
6.Dacă nu aveți cont creat la noi, completați formularul:înregistrare cont nou.
7.Pentru utilizatori înregistrați, trebuie să vă autentificați.
8.Dacă beneficiați de un cod de reducere, acesta trebuie întrodus în căsuța:cod reducere, apoi selectați butonul:activare cod.
9.Selectați adresa de livrare.
10.Dacă adresa de livrare diferă de adresa din formularul de înregistrare cont, selectați butonul:doresc o altă adresă de livrare a comenzi, și completați adresa unde doriți livrarea comenzii.
11.Alegeți modalitatea de plată
12.Verificați datele de facturare. Puteți modifica datele prin selectarea butonului:actualizare date.
13.În căsuța pentru mențiuni speciale, rog întroduceți data la care doriți să primiți coletul.
Pentru finalizarea comenzii, selectați butonul:finalizare comandă.
- Se va afișa un mesaj privind confirmarea comenzii dumneavoastră.
- Incheierea contractului: Odata cu inregistrarea unei comenzi pe site-ul pepinierabanat.ro, cumparatorul/clientul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizata de societatea SC Banat Hort Plant SRL – administrator site, respectiv prin telefon sau email. Incheierea contractului are loc numai in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmarii automate de primire a acestei comenzi. Emiterea automata a confirmarii de primire a comenzii NU echivaleaza cu incheierea contractului intre vanzator si cumparator. Rezervarea produselor se garantează numai în condițiile stipulate în Contract/Comanda.
- Toate preturile aferente Produselor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.
- Preturile prezentate pe SITE nu includ cheltuielile de transport.
- In cazul platilor online Societatea nu este/nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de catre Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune revine numai Clientului.
- Pretul poate fi modificat de catre Societate, in orice moment, fara preaviz.
- Societatea atentioneaza asupra faptului ca exista cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale Site-ului sau erori, pretul afisat pe Site poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, Societatea va informa Clientul asupra pretului corect.
4. FACTURARE SI PLATA
1.Preturile Produselor si Serviciilor sunt afisate pe site-ul www.pepinierabanat.ro si includ TVA conform legislatiei din Romania.
2.Cumparatorul ia la cunostinta ca preturile practicate de vanzator se pot modifica de acesta in functie de evolutia preturilor din piata si alti factori care pot duce la modificarea lor. Cumparatorul cunoaste si este de acord sa suporte si eventualele diferente de curs valutar.
3.Plata cu numerar se face în lei, integral, la primirea coletului de la curier sau la ridicarea produselor de la sediul nostru. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării telefonice a comenzii. În cazul livrării produselor de către curieri, plata se va face către comisionarul firmei de curierat care efectuează livrarea.Pentru plata în numerar la sediul nostru, nu se percepe taxă de ramburs.
4.Plata prin Ordin de plată se face doar în baza facturii proforme sau facturii de avans sau a facturii finale emise de Banat Hort Plant SRL, în urma confirmării telefonice sau prin email a comenzii cu un agent de vânzări. Livrarea mărfii se face după confirmarea plății, in contul de mai jos:
Denumire firma: Banat Hort Plant SRL
Cont lei: RO12BTRLRONCRT04122960001 deschis la Banca Transilvania agentia Lugoj.
Cod unic inregistrare: CUI RO38208492, J35/3718/2017
5.Vanzatorul va transmite catre Cumparator factura pentru Comanda efectuata in format electronic prin posta electronica la adresa de email mentionata de Cumparator sau fizic atasata la coletul ce contine produsele comandate.
6.Prin transmiterea Comenzii, Cumparatorul este de acord cu primirea facturii in format electronic la adresa de email mentionata in Comanda. Cumparatorul are obligatia sa furnizeze toate informatiile necesare pentru emiterea facturii, eventualele informatii gresite de facturare sunt responsabilitatea Cumparatorului.
7.Pentru platile efectuate prin card bancar, datele cardului de plata utilizate de Cumparator nu sunt accesibile Vanzatorului, nu sunt stocate de Vanzator si nici de procesatorul de plati de pe Site ci doar de institutia de autorizare a tranzactiei care va fi mentionata si comunicata Cumparatorului anterior introducerii datelor.
5.CONDITII DE LIVRARE A PRODUSELOR
Produsele comandate se livrează doar pe teritoriul României prin FAN COURIER sau DPD (DYNAMICS PARCEL DISTRIBUTION SRL) utilizând modalitatea și termenul de livrare ales de dumneavoastră, la efectuarea comenzii. Contravaloarea transportului nu este inclusa în pret. Zilele pentru expedierea coletelor de la sediul Societatii sunt : luni, marti si miercuri. Produsele nu vor fi livrate in zilele de luni,marti si miercuri daca in aceste zile sunt sărbatori legale sau religioase. Produsele se află în ambalajul original (ghivece, punga, cutie carton sau folie), sigilat, al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare. Arbuștii fructiferi sunt cu rădăcină liberă sau în ghivece cu pământ sau turbă. Plantele la rădăcină liberă (drajoni zmeur, arbuști coacăz,etc) trebuie plantate cât mai repede posibil sau dacă nu puteți planta imediat după sosirea coletului, se recomandă hidratarea rădăcinii și păstrarea într-un loc rece sau stratificarea in pământ până la plantare.
Stolonii de căpșuni sunt plante frigo cu rădăcină liberă și nu au frunze în campania de primavară . După sosirea coletului, plantele trebuie plantate în terenul pregătit. Dacă nu puteți planta imediat după sosirea coletului, puteți să păstrați plantele într-un loc răcoros, ferit de îngheț, vânt și de razele directe a soarelui, dar nu mai mult de 1-3 zile. Rădăcinile plantelor trebuie menținute umede dar nu se pot păstra în apă. Stolonii de căpșuni se pot planta în câmp liber numai dacă temperetara medie din sol este mai mare de +60C. Eticheta de pe ladă conține seria pașaportului fitosanitar.
Stolonii sunt cu licenta, liberi de viruși, conform pașaportului fitosanitar aplicat pe fiecare ladă. Orice analiză asupra plantei se efectuează în max 3 zile de la primire și înainte de plantare.
La primirea coletului, se impune să verificati integritatea ambalajului si existenta facturii fiscale.
6.TRANSFERUL PROPRIETATII PRODUSELOR
Dreptul de proprietate asupra produselor livrate se transmite de la Vanzator la Cumparator la momentul platii contravalorii produselor de catre Cumparator la locul indicat in Comanda.
Riscurile de deteriorare a produselor comandate se transmit de la Vanzator la Cumparator la momentul si locul livrarii, (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de catre Curier). De asemenea daca Cumparatorul desemneaza o terta persoana, alta decat transportatorul (curierul), pentru a ridica produsele comandate, Cumparatorul este responsabil pentru proprietatea si riscurile de deteriorare a produselor.
7.DREPTUL DE RETRAGERE
Conform art. 10 lit. c din O.G. 130/2000 ne rezervam dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid.
Plantele expediate de Societate sunt plante vii in ghivece, cu radacina libera sau produse frigo (stoloni capsuni) care trebuie plantate in 3-5 zile de la expediere.
Conditii de returnare
Plantele sunt cu licenta platita, sunt libere de virusi conform cu ceritificatul fitosanitar menționat pe fiecare. Pe factura se mentioneaza aceste date precum si faptul ca :orice analiza asupra plantei se efectueaza in max 3 zile de la primire si inainte de plantare. Cu respectarea acestei conditii, clientul, pe cheltuiala lui, poate sa solicite, de la un laborator acreditat, analiza plantei expediate. Daca rezultatul acestei analize este pozitiv, depistandu-se virusi – plantele se pot returna. Plantele returnate vor fi insotite de o copie a facturii emise de Societate , dovada platii si o copie a buletinului de analiza cu rezultatul pozitiv. Se verifica documentele si plantele si in 30 zile se vor returna banii. Cheltuielile privind returul intra in sarcina Cumparatorului.
8.PUBLICITATE
Newsletterele pepinierabanat.ro sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de Societate. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.
In momentul in care, Clientul isi creeaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de newslettere. Optiunea cu privire la acordul exprimat de catre Client, poate fi modificata in orice moment prin dezabonare.
Renuntarea la primirea de newslettere de catre Client sau Utilizator se poate face in orice moment folosind legatura special destinata din cadrul oricarui newsletter.
Renuntarea la primirea de newslettere nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul document.
9.CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Societatea poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Clientului, nefiind necesar acordul acestuia.
Societatea va fi intotdeauna responsabila fata de Client pentru toate obligatiile contractuale.
10. RASPUNDEREA SOCIETATII
1. Societatea nu poate fi responsabila pentru daune de orice fel pe care Clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Societate oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Produselor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
2.Prin crearea si utilizarea Contului, Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont si pentru gestionarea accesarii Contului si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
3.Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul/Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizatii continutului si/sau la data plasarii comenzii.
4.Dupa creearea Contului, utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.5.Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre Societate , acestia fiind opozabili Clientilor/Cumparatorilor de la data afisarii pe Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-lui se confirma prin bifarea checkbox-ului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii.
11.FORTA MAJORA
1.Prin forta majora se intelege un eveniment exterior, neprevazut, inevitabil, imprevizibil si de neinlaturat, cum ar fi: conflicte de munca prelungite, incendii, calamitati naturale, insurectia, stare de razboi, cutremure, inundatii, si orice asemenea acte prevazute de lege si care sunt de natura a pune una din parti in imposibilitatea indeplinirii obligatiilor asumate.
2.În prealabil de a invoca forţa majoră, oricare din părţile contractante are obligaţia de a încerca îndeplinirea obligaţiilor contractuale atât cât va fi posibil dar şi cu condiţia de a respecta prevederile contractuale.
3.Partea care invoca forta majora are obligatia sa o aduca la cunostinta celeilalte parti, in scris, in termen de 5 (cinci) zile de la apartitie, iar dovada fortei majore certificate de Camera de Comert si Industrie a Romaniei se va comunica in maximum 15 (cincisprezece) zile de la aparitie.
4.Forta majora, asa cum este definita potrivit legii, ivita dupa incheierea contractului, care impiedica sau intarzie in totalitate sau partial executarea contractului exonereaza de raspundere partea care nu si-a putut indeplini obligatiile din aceasta cauza pentru perioada in care aceasta indeplinire este impiedicata sau intarziata.
5.Partea care invoca forta majora are obligatia sa aduca la cunostinta celeilate parti incetarea cauzei acesteia in maximum 15 (cincisprezece) zile de la incetare. Daca aceste imprejurari de forta majora si consecintele lor dureaza mai mult de 30 (treizeci) de zile, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului . In acest caz nici una din parti nu are dreptul de a pretinde despagubiri sau daune interese de la cealalta parte, insa indatorirea indeplinirii obligatiilor devenite scadente anterior aparitiei cazului de forta majora raman valabile.
12.LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Societate si Client se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care partile nu ajung la o solutie amiabila, orice litigiu decurgând din sau în legătură cu prezentul contract, inclusiv referitor la încheierea, executarea ori desfiinţarea lui va fi depus spre solutionare la Instantele judecatoresti competente din judetul Timis.
13.PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Banat Hort Plant SRL este in curs de inscriere in registrul operatorilor de date cu caracter personal.
1.Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, Societatea are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care le furnizeaza Utilizatorii sau Clientii.
2.Prelucrarea datelor cu caracter personal reprezinta orice operatiune sau set de operatiuni care se efectueaza asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, inregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvaluirea catre terti prin transmitere, diseminare sau in orice alt mod, alaturarea ori combinarea, blocarea, stergerea sau distrugerea.
3.Prin citirea Conditiile de Utilizareale prezentului SITE ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
4.Prin efectuarea unei comenzi si completarea datelor personale in formularele de inscriere, clientii accepta si declara ca sunt de acord ca toate datele lor personale sa fie incluse in baza de date a SOCIETATII si isi dau acordul expres si neechivoc ca toate datele lor personale sa fie stocate si utilizate pentru:
- activitati de marketing prin primirea de mesaje de informare sau comerciale (oferte, promotii, mesaje publicitare si de marketing privind activitatea societatii si a partenerilor sau colaboratorilor;
- participarea la concursuri, promotii sau simpozioane;
- transmiterea de mesaje administrative (privind schimbari la site, administrare, etc);
- statistici necesare pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite si pentru crearea unor elemente caracteristice noi, promotii si servicii noi;
- cercetari de piata, urmarire si monitorizare a vanzarilor si a comportamentului consumatorului;
5.Societatea nu va dezvalui nici un fel de date cu caracter personal despre Clientii sau Utilizatorii site-ului fara a primi mai intai consimtamantul expres al acestora in aceasta privinta. In schimb insa, societatea poate dezvalui informatii si date cu caracter personal atunci cand acest lucru este prevazut expres prin lege. Informatiile Clientului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.
6.Conform Legii nr. 677/2001, Clientii sau Utilizatorii beneficiaza de dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie ,dreptul de opozitie , dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a se adresa justitiei in cazul incalcarii drepturilor garantate de lege.
7.Clientii/Utlizatorii au dreptul de a se opune prelucrarii datelor personale care-i privesc si sa solicitate stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, orice persoana se poate adresa cu o cerere scrisa.
Pe baza unei cereri scrise, datate si semnate, expediate pe adresa societatii (Lugoj, strada Poalele Viilor, nr 10C, judet Timis a, Clientii/Utlizatorii isi pot exercita, in mod gratuit, o data pe an, confirmarea faptului ca datele personale sunt sau nu prelucrate; sa intervina asupra datelor personale transmise si
sa se opuna prelucrarii datelor cu caracter personal pentru motive intemeiate si legitime legate de situatia lor personala.
8.Orice Client/Utilizator are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor cu caracter personal. Acest drept de opozitie este exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie sau alte institutii statale in limitele legii). Orice Client/Utilizator are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit fara nici o justificare, la prelucrarile datelor cu caracter personal in scopuri de marketing direct.